VOCALIST

Wednesday, February 8, 2012

SEGALANYA KU TERIMA (PAKEJ KOD GITAR) - ILLUSI

'Mood' bulan ini masih lagi kekal dalam suasana percintaan (cenderong ke keadaan putus cinta). Lagu dibawah agak sesuai didendangkan waktu ini. Kawan-kawan boleh 'try' kemahiran vokal melalui 'chord' gitar yang disertakan ini. Alunkan dengan penuh perasaan supaya 'feel'nya mudah diperolehi.

Em
Aku yang kehilangan
Dalam diri sendiri

D Em
Terkurung dalam bayanganmu

Em
Gelak ketawa engkau
Bagai bertahun dulu

D Em
Menyeretku ke syurga kita

B C
itu mimpi yang terkenang
B C
Membuat aku terbuang
B C
Tika memapah semangat
B Em
Yang masih ada

Em
Cerita silam ini
Menjadi racun bisa

D Em
Dan kini aku pun melara

Em
Terlemas di dataran
Dilambung ombak hidup

D Em
Pun aku masih menantimu

(Tarik nafas saudara dalam-dalam dan lontarkan vokal anda sepenuh perasaan. Bayangkan kenangan cinta yang sudah putus ditengah jalan..Selamat mencoba)

B C
Akan tersingkapkah cinta
B C
Yang telah sekian lama
B C
Kita dodoikan bersama
B Em
Di mimpi ngeri


Am Em
Biarpun masih tergagah
D G
Menjulang cinta yang patah
Am Em
Sebenarnya aku kesepian
C B
Dan aku masih cinta

B C
Diri ini penuh luka
B C
Yang tidak akan tertutup
B C
Meskipun ada pengganti
B Em
Seiras wajah

Lagu : Awang BPR
Lirik : Abang Bob Lokman
Penyanyi : Kumpulan Ilusi
Pencapaian : Kedua Juara lagu 1989 (Juara Oktober)

No comments:

Post a Comment