VOCALIST

Thursday, February 25, 2010

PERAK ROADWAY-JB EXPRESS LINK



Enjin kenderaan aku memacu lagi..dah diduga destinasi aku adalah JB..
Disana adalah tempat bermastautin sementara anak-anak dan isteri aku..
Terkenang dongeng budak kampung aku dengan tunggangan kapcai wave nya..Dari KL ke Tepeng dia telah memecahkan rekod kariah kampung aku dengan catatan 2 jam/300km..Munasabah atau tak adalah cerita samping, catatan tetap dicatat..
Sepurnama VVTi aku menderum-gegar di trek PLUS..JB-KL-Tepeng-KL-Tepeng-KL-JB adalah sentiasa basah dilidah aku..Rekod orang kampung aku hampir-hampir dipecahkan lagi dan lagi..
Aku terpaksa memaksimumkan kelajuan tunggangan aku demi tanggunjawab keluarga..
Untuk sahabat aku Ketua Polis yang sedang bekerja keras memungut dana negara, ini bukanlah catatan rasmi peribadi aku..Off rekod..selagi nawaitu aku baik, kebiadapan aku di trek masih terkawal..

No comments:

Post a Comment